Kejohanan Sukan SK Jejawi

Bermula 13-14 Oktober,SK Jejawi telah berjaya melaksanakan temasya sukan tahunan yanng meriah sekali.Namun,istimewanya pada tahun ini,kami melaksanakan sukan dalam keadaan padang yang becak ,rasa macam tengah menanam padi...Hmm...memang mencabar...Di sini saya sertakan gambar2nya,x banyak sebab gambar x boleh ambil dari dekat.


Perarakan masuk ke padang

Rumah merah 

Rumah Biru...sayalah salah seorang gurunya



Upacara ...xingat upacara ape

Birukuuuuuu....

Juru acara dan jawatankuasa statistik

YDP PIBG SK Jejawi yang turun padang merasmikan sukan sekolah

Masa ni dah tamat perbarisan...semua dah buang segala perhiasannya...sepatutnya ambik gambar di awal,tapi disebabkan kekangan masa kami tak sempat berposing.
Kenangan manis saya semasa sukan ni??seronok tengok murid-murid berusaha mendapatkan tempat,biasanya murid di kelas hujung2 tu yang paling kuat bersukan.Masa2 sebegini elok digunakan untuk merapatkan hubungan dengan mereka.Pengalaman pahit???BAnyak juga...BBeberapa kali menjerit kegelian kerana anak murid usik cacing2 yang sebesar jari kelingking keluar sewaktu hujan...suka depa tengok cikgu takut ye....Lipan2 tanah pun bayak tau...Oppsss...tahniah buat semua.

Indahnya Hidup Untuk Islam

Comments

~aRniNaDrah~ said…
Teringat gak musim sukan kat KI dulu. Tapi sukan kita asing lelaki perempuan. Skrg ni x tau lau macamana biah kat sana kan.

Popular posts from this blog

Checklist Hafazan Anak-Anak.